Priprava dokumentacije za uvedbo ERP
Analize in praksa kažejo, da so nevarnosti in tveganja pri IT projektih zelo velika in pogosta. Prav tako kažejo tudi, da se nekateri razlogi za neuspešen IT projekt pojavljajo na skoraj vseh, še posebej pa na kompleksnih projektih prenove poslovnih informacijskih sistemov. Vzroki za nauspeh so različni, od avtomatizacije napačnih poslovnih procesov, nesprejetja aplikacije s strani uporabnikov, vzpostavitve in potenciranja nerealnih pričakovanj, iskanja "čarobnih" rešitev, popuščanja ponudnikom ter drugim pritiskom na odločitev.
Za uspešen potek in izvedbo projekta uvedbe ERP je ena od najpomembnejših faz v vseh projektnih metodologijah definicija obsega projekta, ki je osnova za proces iskanja in izbire ustrezne rešitve. Začne se z analizo obstoječega stanja in pripravo funkcionalnih zahtev, ki morajo biti skladne z zahtevami poslovnega procesa. In kar je še bolj pomembno, s poslovnimi cilji organizacije. To fazo morajo voditi in usmerjati izkušeni svetovalci, ki morajo razumeti poslovni proces in imeti izkušnje pri delu z ljudmi.