Namen delavnice je pridobiti konkretne uvide v potovanje kupca (t.i. Customer Journey), ki pomaga izgraditi celovit sistem prodajno- marketinških aktivnosti s ciljem, da se čim bolj učinkovito približamo kupcu.
Komu so delavnice namenjene?
- Zaposlenim v marketingu
- Zaposlenim v prodaji
- Skrbnikom kupcev
- Produktnim vodjem
- Vodjem digitalizacije
- UX designerjem
- Poslovnim analitikom
Zakaj teh delavnic zares ne smete zamuditi
- Ker je ključnega pomena uporabljati prave trženjske kanale in točke dotika za svoje izdelke oziroma storitve.
- Ker večkanalna integracija vodi do pravega razumevanja kupčevih potreb in želja.
- Ker je kupčevo pot potrebno spremljati in nenehno izboljševati.
- Delavnica Digitalizacija kupčeve poti je letošnji hit na ključnih poslovnih konferencah kot sta BA Conference v Londonu in BBC v San Antoniu.
Kratek opis delavnic (vsebina)
Delavnica bo narejena na konkretnem primeru kupčeve poti. Raziskovali bomo pomembne odločitve v procesih, ki služijo za oblikovanje vrednosti kupca na eni strani, hkrati pa bomo odkrivali kazalnike (KPI), ki jih potrebuje organizacija, da lahko ustvari 360-stopinjski pogled na stranke.
Učni cilji:
- Kako prepoznati potrebe strank?
- Kako izboljšati izkušnje s strankami in jih izmeriti ter povečati zvestobo kupca?
Metode dela (potek dela)
Delavnico bosta izvajala dva izkušena izvajalca delavnic na segmentu procesnega upravljanja, programov zvestobe, BI, CRM,…in je v celoti plod znanja izvajalcev. Delo poteka v obliki vodene zabavne igre s pomočjo pred pripravljenih orodij in predlog, kot so velika karta nakupne poti in točk dotika, kartic dotika, samolepilnih vsebinskih elementov in še kaj se bo našlo.
Povezane kompetence
- Kreativno razmišljanje
- Sposobnost razumevanja potreb stranke in ustvarjanja vizije rešitve na podlagi teh potreb
- Analitičnost in sposobnost spreminjanja pogledov (zornih kotov) na dano potrebo