Digitalizacija kupčeve poti z večkanalno integracijo

Namen delavnice je pridobiti konkretne uvide v potovanje kupca (t.i. Customer Journey), ki pomaga izgraditi celovit sistem prodajno- marketinških aktivnosti s ciljem, da se čim bolj učinkovito približamo kupcu.

Komu so delavnice namenjene?

  • Zaposlenim v marketingu
  • Zaposlenim v prodaji
  • Skrbnikom kupcev
  • Produktnim vodjem
  • Vodjem digitalizacije
  • UX designerjem
  • Poslovnim analitikom

Zakaj teh delavnic zares ne smete zamuditi

  • Ker je ključnega pomena uporabljati prave trženjske kanale in točke dotika za svoje izdelke oziroma storitve.
  • Ker večkanalna integracija vodi do pravega razumevanja kupčevih potreb in želja.
  • Ker je kupčevo pot potrebno spremljati in nenehno izboljševati.
  • Delavnica Digitalizacija kupčeve poti je letošnji hit na ključnih poslovnih konferencah kot sta BA Conference v Londonu in BBC v San Antoniu.

Kratek opis delavnic (vsebina)

Delavnica bo narejena na konkretnem primeru kupčeve poti. Raziskovali bomo pomembne odločitve v procesih, ki služijo za oblikovanje vrednosti kupca na eni strani, hkrati pa bomo odkrivali kazalnike (KPI), ki jih potrebuje organizacija, da lahko ustvari 360-stopinjski pogled na stranke.

Učni cilji:

  • Kako prepoznati potrebe strank?
  • Kako izboljšati izkušnje s strankami in jih izmeriti ter povečati zvestobo kupca?

Metode dela (potek dela)

Delavnico bosta izvajala dva izkušena izvajalca delavnic na segmentu procesnega upravljanja, programov zvestobe, BI, CRM,…in je v celoti plod znanja izvajalcev. Delo poteka v obliki vodene zabavne igre s pomočjo pred pripravljenih orodij in predlog, kot so velika karta nakupne poti in točk dotika, kartic dotika, samolepilnih vsebinskih elementov in še kaj se bo našlo.

Povezane kompetence

  • Kreativno razmišljanje
  • Sposobnost razumevanja potreb stranke in ustvarjanja vizije rešitve na podlagi teh potreb
  • Analitičnost in sposobnost spreminjanja pogledov (zornih kotov) na dano potrebo