Glavni cilj delavnice je, da vidimo, kako premostiti razkorak med poslovnim pogledom potreb na eni strani in med informacijsko-tehničnim pogledom na funkcionalnost na drugi strani in to na način sodelovanja, dopolnjevanja in medsebojnega razumevanja. Delavnica temelji na usmeritvah in izhodiščih, ki so pomembna za dobro pripravo povabila k oddaji ponudbe (RFP). Dober RFP namreč demistificira “črne skrinjice” digitalne/IT rešitve in storitve tako, da jih razčleni na posamezne sklope, ki jih je mogoče obvladati in ovrednotiti.
Cena

Cena vključuje udeležbo na standardnem in neprilagojenem seminarju, pripravo gradiv in izdajo potrdila o udeležbi.
DODATNE INFORMACIJETi sklopi so: predstavitev naročnika, poslovne potrebe, vsebinske in tehnične specifikacije, procesna podlaga, komercialne specifikacije, pričakovane lastnosti ponudnikov, merila za izbor, priloge. Nato si bomo pogledali poglavja najpomembnejše priloge – Uporabniške zahteve. Razlago vzorcev obeh dokumentov bodo spremljale povezane razlage posameznih področij kot npr.: vrste zahtev, kako napisati dobre poslovne in dobre funkcionalne zahteve, osnove procesne podlage, vloga KPi – jev.
Delavnica je namenjena?
- Zadolženim za digitalne/IT investicije
- Poslovnim nosilcem in procesnim lastnikom
- Vodjem digitalne preobrazbe in vodjem IT
- Načrtovalcem rešitev, razvojnim inženirjem
- Projektnim vodjem in Poslovnih analitikom
Povabilo k oddaji ponudbe je temelj notranje priprave in izbire najboljšega digitalnega/IT ponudnika in rešitve!